Thursday, June 19, 2008

Testimoni From Malaysia

muhzan-kota bharu - Perdana V6 2.0 (A)
mula2 x caya gak tp bila dah pakai minyak makin jimat dan pickup makin best. Harga mmg murah berbanding dgn produk lain.

taza-nilai-Wira 1.5 (A)
Penjimatan mmg terasa dgn penggunaan Turbomag.Setiap hari bekerja saya bertolak dari Kota Seriemas Nilai ke FINAS Ulu Klang. Kalu biasa 450km utk full tank skrg 550++km. Disyorkan kpd sesiapa yg inginkan penjimatan

ida-kl-Iswara 1.3 (M)
MMg jimat.Terbukti berkesan

Along-Sintok-Kancil 850 (A)
Sememangnya pakai kancil dah jimat tp dgn pakai turbomag ni tambah2 lagi jimatnya..lom cuba lom tau dah cuba baru tau.

Hashim-Sandakan-Unser 1.8 (M)
Utk Unser saya dah terbukti ada penjimatan. Terima Kasih krn syorkan Turbomag ini

Azli-Changlon-Nazaria 2.5 (A)
MPV saya makin pickup dan saya dpt jimatkan minyak hingga 25%.

Mustaffa-KB-Accord 2.0 (M)
Turbomag mmg terbukti berkesan menjimatkan kereta saya.

Hazudin-KB-Avanza 1.5 (A)
walaupun kecil tp kuasa yg ada pd turbomag menjimatkan minyak kereta saya.

Muhammad-KB-WAja 1.6(A)
sblm ni saya ada gunakan produk lain yg harga lebih mahal tp dgn turbomag dgn harga yg murah hasilnya begitu memberangsangkan.

Fairuz-KL-Wira 1.5 (A)
mmg best pakai turbomag.cubala kalu nak tau perbezaannya.

Bhaker-KL-Civiv Ferio 1.6 (M)
makin bertambah pickup dan jimat minyak.tq

Khairul-KL-Kelisa 1.0 (M)
fully recommended to others!!!

Ina-Nilai-MyVI (A)
mmg ada penjimatan.cubala